poniedziałek, 12 listopada 2012

Hot oil

Witam Gorąco!
Mój naturalny kolor włosów to brąz. Rok temu po raz pierwszy pofarbowałam sobie włosy.
Chciałam je sobie rozjaśnić więc wybrałam kolor bursztynu farba L'OREAL NR 645. Nie mówię efekt był zadowalający. Bardzo się cieszyłam... do pierwszych odrostów. Na dzień dzisiejszy bardzo tego żałuję. Zniszczyłam sobie włosy. A przede wszystkim wysuszyłam. Od tamtego momentu szukam produktów które pomogą moim włosom.

W dzisiejszym poście  możecie poczytać o produkcie który zakupiłam jakieś 5 tygodni temu.
Jest to produkt przeznaczony do pielęgnacji włosów, ALBERTO VO5 hot oil, ELIXIR WITH 5 NATURAL OILS


Produkt ten zawiera wyciąg pięciu olejów i jest przeznaczony do włosów suchych.
Olej z ziarna jojoba
Olej pozyskiwany z pestek moreli
Olej z nasion winogron
Olej awokado
Olej ze słodkich migdałów



Skład i analiza :
Skład:
aqua, cocotrimonium chloride, hydrolyzed pearl, simmondsia chinensis (Jojoba) seed oil, Prunus Armeniaca Kernel Oil, Vitis Vinifera (grape) Seed Oil , persea gratissima avokado oil, Prunus amygdalus dulcis (Sweet Almond) Oil, rosmarinus officinalis (rosemary) leaf extract, helianthus annuus (sunflower) seed oil, Hydrolyzed Soy Protein/vegetable, Amino Acids/Lysine, Hydroxypropyltrimonium, Chloride, Acetamide MEA, Hydroxyethylcellulose- Hydroksyetyloceluloza, pei-1750, OLETH-20-, hydrochloric acid- ?, Disodium EDTA, Polyquaternium-10, PEG-20 Castor oil, propylene glyol,  Glycerin, Sodium Laureth Sulfate,sea salt, phytantriol, METHYLPARABEN, parfum(fragrance), LIMONENE, AMYL CINNAMAL, BENZYL SALICYLATE, ci 15985(yellow6)

Analiza: w składzie są substancje myjące i spieniające oraz pięć olejów o których mówi producent, to na plus. Ale jest lista produktów które nie są dobre dla naszej skóry głowy i włosów.


Glycerin - gliceryna – substancja pochodzenia różnego, zaliczana do alkoholi. W kosmetykach stosowana jako środek utrzymujący wilgoć. Może wysuszać skórę.
LIMONENE-  Limonen- Znajduje się na liście potencjalnych alergenów.

Jest również parę kompozycji zapachowych- po co aż tyle???.
Produkt jest syntetyczna.
Skład jest bardzo bogaty, ale nie do końca dobry. Czy sięgnę po niego jeszcze kiedyś. Zdecydowanie nie, naczytałam się tych wszystkich nazw składników że mam dosyć...

Opakowanie, konsystencja, zapach, wydajność, dostępność i cena:

W opakowaniu są 4 ampułek po 15 ml z przezroczystego plastiku. Należy używać raz na tydzień lub więcej aby uzyskać najlepszy rezultat.
Ampułki bardzo łatwo się otwiera. Przed użyciem należy włożyć je do gorącej wody. Można się poparzyć tak jak ja :(
Konsystencja jest bardzo oleista.
Zapach bardzo specyficzny, przyjemny(może zmiażdżony orzech), dokładnie nie potrafię określić.
Cena nie jest aż taka zła €5.49 za opakowanie. Można znaleźć w każdej drogerii tam gdzie obecnie mieszkam(w Irlandii). Nie wiem jak jest w Polsce z tym produktem.
Jest instrukcja obsługi jak należy wszystko zrobić.



Moja opinia:
Zużyłam całe opakowanie, stosowałam raz na tydzień.
Włosy były bardzo błyszczące. W dotyku miękkie i dosyć sypkie. Zauważyłam że po tym produkcie mniej się kręcą, nie są obciążone.
Efekt pięknych włosów jest krótkotrwały.
Czy polecam? raczej NIE.  Ja sama równie już więcej go nie kupię, skład mnie przeraża:(

Znacie jakieś dobre produkty na suche włosy?
Żałujecie że pofarbowałyście sobie włosy i straciłyście swój naturalny kolor? Ja tak...;( ma teraz różne pomysły w związku z moimi włosami jeden jest taki aby obciąć się na ''0" Czy to dobre wyjście hi hi

pa miłego poniedziałku:)
Malina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję Wam za każdy komentarz.
Z pewnością odpowiem na każde pytanie zadane pod postem, także zapraszam do śledzenia wpisów i regularnego odwiedzania mojego bloga.
Odwiedzam również każdego z komentujących, więc nie musisz reklamować mi swojego bloga.