piątek, 9 listopada 2012

Małe zakupy

Witam gorąco!
Dzisiaj luźny post na temat zakupów i zbliżających się Świąt.
Będąc na wtorkowych zakupach nie mogłam oderwać oczu od świątecznych cudeniek. Kiedy weszłam do pierwszego sklepu i ujrzałam świąteczne dekoracje pomyślałam sobie ,,czy to już ten czas, przecież niedawno było Halloween?''. Ale jednak tak, to już ten czas. Święta zbliżają się do nas wielkimi krokami. A wraz z nimi sklepowa nagonka.

 
Po długich zastanowieniach stwierdziłam że muszę coś kupić. Wypadło na świąteczne kartki. Jest ich masa, od wyboru do koloru. Ja zdecydowałam się na kartkę ze świąteczną choinką. Wyślemy je najbliższym w odpowiednim czasie ma się rozumieć:) Synek narysuje obrazek dla dziadków i będzie pięknie:)



Weszłam również do TTmaxa, H&Mu i Primarka, gdzie jak zwykle tłum ludzi:(
Kupiłam płaszcz w ttmaxie, spódniczkę w H&Mie oraz biustonosz w primarku z kolekcji The Secret Possessions.



Nie przytłacza Was że co roku tak szybko są już w sklepach świąteczne ozdoby? Bo mnie tak:(
Wysyłacie Świąteczne kartki bliskim czy piszecie smsa?:)
pozdrawiam
Malina

3 komentarze:

  1. Doprawdy w sklepach już pełno ozdób. Ja nawet już dzisiaj zakupiłam pierwsze w tym roku ozdóbki na choinkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez lubię kupować małe drobiazgi szybciej bo później zostają same resztki i nie ma w czym wybierać :)

      Usuń
  2. Super spódnica i płaszcz. Ja bardzo lubię świąteczne ozdoby i miło czytało się i oglądało ten post:) Muszę jednak zgodzić się z tym, że sklepy mogłyby nieco wstrzymać się z tym świątecznym wystrojem i sprzedażą świątecznych gadżetów. Odnoszę wrażenie, że z roku na rok coraz szybciej świąteczna mania dopada obiekty handlowe;>

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję Wam za każdy komentarz.
Z pewnością odpowiem na każde pytanie zadane pod postem, także zapraszam do śledzenia wpisów i regularnego odwiedzania mojego bloga.
Odwiedzam również każdego z komentujących, więc nie musisz reklamować mi swojego bloga.