środa, 14 listopada 2012

N.Y.C.

Witam gorąco!!
Dzisiaj post z recenzją lakieru N.Y.C.  z serii In a New York Color Minute w kolorze Park Ave nr.246.




Jak dla mnie jest to typowo jesienny kolor, spokojny, taki troszkę nude:)
Buteleczka zawiera 9,7ml lakieru który bardzo mi się spodobał.
Pędzelek jest bardzo cienki, potrzeba czterech ruchów aby pokryć całą płytkie paznokcia.
Lakier nie zapewnia dobrego krycia, ponieważ potrzeba przynajmniej dwóch, trzech warstw aby uzyskać intensywny kolor na paznokciu. Ja zdecydowałam się na dwie warstwy. Jeśli położyłabym trzecią warstwę kolorek byłby intensywniejszy.

Jedna warstwa lakieru
Dwie warstwy lakieru

Producent zapewnia że szybko schnie i tak właśnie jest. Po minucie lakier jest suchy i można nakładać 2 warstwę.
Dobrze się trzyma tak około 3-4 dni(bez top coatu), potem lekko się ściera przy brzegach paznokcia.
Cena: €1.29
Jak dla mnie bardzo pozytywny kolorek:)

A Wy jakie kolory lubicie jesienią na pazurkach?
pa Malina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję Wam za każdy komentarz.
Z pewnością odpowiem na każde pytanie zadane pod postem, także zapraszam do śledzenia wpisów i regularnego odwiedzania mojego bloga.
Odwiedzam również każdego z komentujących, więc nie musisz reklamować mi swojego bloga.