środa, 2 stycznia 2013

TAG na początek Nowego Roku :)

Witajcie Kochane!

Pierwszy wpis w Nowym Roku:) I przychodzę do Was z Tagiem do którego zostałam zaproszona przez Kasię. Koniecznie zajrzyjcie na jej blog! Tag został zapoczątkowany przez Kirei. Kirei znalazła go u niemieckich Youtubowiczek, usunęła też z tego TAGu jedno pytanie o najczęściej odwiedzane strony internetowe, bo ciężko byłoby je pokazać w formie zdjęcia. 

Tag jest świetny ponieważ dzięki niemu można trochę powspominać i podsumować ubiegły rok. Chętne osoby zapraszam do czytania i mam nadzieję, że Wam się spodoba :)

Zasady:
1. Umieść w poście baner z tytułem tagu i linkiem do Kirei - inicjatorki tagu
2.  Odpowiedz na 17 pytań w formie zdjęcia - może to być pojedyncze zdjęcie, kolaż złożony z kilku zdjęć, sfotografowany rysunek, PrintScreen. Ważne, żeby odpowiedź była w formie graficznej, a nie tekstowej - ewentualnie krótki podpis dozwolony :)
3.Postarajcie się, aby większość zdjęć była Wasza własna, a nie np. pobrana z internetu z podaniem źródła. Wtedy ten tag będzie bardziej "osobisty" i ciekawy, choć kilka pytań trochę utrudnia to zadanie (np. w przypadku pytania o życzenie).
4. Otaguj 7 osób :)
Pytania (przetłumaczone z niemieckiej wersji TAGU)
  1. Codziennie widzisz...
  2. Ubranie, w którym "mieszkasz"?
  3. Ulubiona pora dnia?
  4. Coś nowego?
  5. Właśnie tęsknisz za...
  6. Piosenka, która za tobą chodzi...
  7. "Nagłówek" Twojego tygodnia to...
  8. Najlepszy moment tygodnia?
  9. Czym chciałaś/eś być jako dziecko?
  10. Nigdy nie rozstajesz się z....
  11. Co można znaleźć na Twojej liście życzeń.
  12. Twoja miłość od pierwszego wejrzenia.
  13. Coś, co robisz przez cały czas.
  14. Zdjęcie tygodnia?
  15. Ulubione słowo/wyrażenie?
  16. Najlepszy moment roku.
  17. Ktoś, kto zawsze potrafi Cię uszczęśliwić.
Moje odpowiedzi: 
1. Codziennie widzisz...
 
2.  Ubranie, w którym "mieszkasz"?

3. Ulubiona pora dnia?

źródło:internet
 4. Coś nowego?


5. Właśnie tęsknisz za...


6. Piosenka, która za tobą chodzi...

 7. "Nagłówek" Twojego tygodnia to...

źródło:internet
 8. Najlepszy moment tygodnia?


9. Czym chciałaś/eś być jako dziecko?

źródło:internet
 10. Nigdy nie rozstajesz się z....

 11. Co można znaleźć na Twojej liście życzeń.


źródło:internet
12.  Twoja miłość od pierwszego wejrzenia.

13.  Coś, co robisz przez cały czas.

źródło:internet
14. Zdjęcie tygodnia?


15. Ulubione słowo/wyrażenie?

źródło:internet
 16. Najlepszy moment roku.

  
17. Ktoś, kto zawsze potrafi Cię uszczęśliwić. 

źródło:internet
 To na tyle:) Dziękuję :)

Taguję następujące osoby:


Wyróżnić mogłam tylko 7 osób, ale oczywiście zapraszam do zabawy wszystkich chętnych :)
PA :)
Malina

20 komentarzy:

  1. Cieszę się że wzięłaś udział w tym TAGu, bardzo fajnie ogląda się takie zdjęciowe odpowiedzi, choinkę miałaś piękną w tym roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę to potrwało ale jest:) Dziękuję, choinkę stroił synek:)

      Usuń
    2. :)ba ma to po mamusi :) he he he

      Usuń
  2. Dziękuję, postaram się odpowiedzieć na TAG.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny tak, już widziałam u którejś z dziewczyn. Bardzo zabawny i rzeczywiście skłania do zastanowienia i podsumowań.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak w sam raz na podsumowania:) i można się dowiedzieć co nieco o blogerce :)

      Usuń
  4. Dziekuje za otagowanie :) To juz 2, wiec musze sie szybko zabrac do tego posta ;)
    Zdjecie tych babeczek jest fantastyczne ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi sie ten tag jestt taki 'inny' :D ojj ta Irlandia powiem Ci ze ja mam jej dosc , ale oczywiscie jesli nie mieszka sie w niej na coodzien to jest to piekny kraj :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak TAG jest bardzo przyjemny :)
      Co do Irlandii to kwestia przyzwyczajenia i kto co lubi. Ja mieszkam tu od ponad roku i jestem zadowolona:)

      Usuń
    2. Ja mieszkam w Irlandii ponad 4 lata i pogoda to dla mnie najwiekszy problem , caly rok mamy jesien ale ponoc to lato ma byc wyjatkowo cieple bo ma byc ponad 30 stopni no zobaczymy :) a ring of kerry ma cudne widoki , polecam zobaczyc cliffs of moher oraz dingle ;)

      Usuń
    3. oj tak ring of kerry ma cudne widoki, przejechaliśmy całą pętlę:) i zwiedziliśmy całe dingle nawet widzieliśmy delfiny:) chciałam jeszcze zwiedzić cliffs of moher ale nie było już czasu i urlopu pewnie w tym roku się wybierzemy :) pozdrawiam!

      Usuń
  6. oo w Irlandii byłaś :))
    świetny ten tag! już drugi raz jestem otagowana,postaram się wziąć udział w tagu,ale nic nie obiecuję :))

    OdpowiedzUsuń
  7. SALE ! no tak :D to tez moje ulubione słowo.... :D

    OdpowiedzUsuń
  8. SALE :D hihi :) ta odpowiedź mi się podoba :)
    A Rafaello Twojej roboty?:) ja strasznie lubie to ciasto :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rafaello moje roboty bo ja tez uwielbiam to ciasto:)

      Usuń
  9. Bardzo fajne zdjęcia: kicia fenomenalna, irlandzkie klimaty świetne, a choinka piękna!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję Wam za każdy komentarz.
Z pewnością odpowiem na każde pytanie zadane pod postem, także zapraszam do śledzenia wpisów i regularnego odwiedzania mojego bloga.
Odwiedzam również każdego z komentujących, więc nie musisz reklamować mi swojego bloga.