sobota, 20 kwietnia 2013

CONFETTIS :)

Hej! 
Ostatnio mam bzika na punkcie paznokci.
Zauważyłam że odkąd ćwiczę i staram się jeść zdrowo kondycja moich paznokci się polepszyła.
Nie są idealne i pewnie nigdy nie będą, bo kształt moich paznokci mi nie odpowiada. No ale co tam ;)

Dzisiaj chcę Wam pokazać moją pierwszą odsłonę z L'Oreal Confetti Top Coat.
Top coat od L'Oreal o nazwie Confetti ma w sobie białe i czarne, małe i duże sześciokąty. Można wymyślać z nim różne fajne zdobienia na paznokciach. 

Jako bazę nałożyłam L'Oreal Color Riche Le Vernis 201 Rose Paradis.
Nastepnie delikatnie na końcówki  paznokci nałożyłam czarny lakier z RIMMEL LONDON.
Na sam koniec wspomniane Cofettis .




Jednym minusem Confetti jest jego zmywanie. Strasznie przykleja się do waciku i ciężko go usunąć z paznokcia. 




Lakier szybko schnie i idealnie się wtapia. Wygląda to tak jakbyśmy robiły kropki innym lakierem
Kupiłam go za €5. 




A to cały sprawca:




pozdrawiam!
miłej niedzieli Kochani :)
Malina

19 komentarzy:

  1. Doskonały lakier! Czemu ja go jeszcze nie wypatrzyłam. Muszę męczyć się dotterem i sama robić kropki, jak mnie najdzie nastrój. Ciekawa jestem, czy jest on dostępny w PL...
    Masz śliczne pazurki, nie wiem dlaczego nie odpowiada Ci ich kształt :) Co do zmywania tego rodzaju lakierów, to słyszałam o metodzie ze folią aluminiową, ale sama jeszcze nigdy go nie testowałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no nie wiem czy jest dostępny w PL jak nie daj znać mogę Ci przesłać :)
      tej metody jeszcze nie słyszałam muszę poczytać o niej.

      Usuń
    2. Rozejrzę się, może uda mi się go znaleźć :) Jeśli nie, to już wiem, gdzie uderzać :)

      Usuń
    3. Alarm odwołany, Golden Rose Jolly Jewels 123 nawet się nada w roli zastępstwa :) Niemniej jednak dziękuję za ofertę pomocy ;)

      Usuń
    4. świetnie :) niech dobrze służy :)

      Usuń
  2. Piękne!:) Bardzo lubi lakiery z Rimmela (długo się utrzymuje, ładnie wygląda i szybko schnie) :)
    świetny efekt powstał u Ciebie:)

    Zapraszam do mnie na konkurs:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, ale ładnie! Chociaż ja wolałabym w kolorze, efekt wyszedł super ;)
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak kolorowo i wiosennie muszę nad tym pomyśleć :)

      Usuń
  4. są cudowne , śliczne piękne no zabrakło mi słów


    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  5. jak to świetnie wygląda! i chyba nie jest takie trudne jak wygląda ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. mam tego czarnego Rimmelka, ale nie używałam go już ho ho-długo.
    Może spróbuj bazy pod lakiery brokatowe z Essence-peel off? nie każdy ją lubi, ale jest nie droga więc można spróbować :) wtedy nie zmywamy tego typu lakierów tylko podważamy i zmywamy takim płatem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. słyszałam o tym muszę się rozejrzeć i zakupić :)

      Usuń
  7. podoba mi się to i to bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. genialne paznokcie :D aż pozwolę sobie bezczelnie zgapić tylko w jakiś brokacik się zaopatrzę :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawie wygląda na paznokciach:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję Wam za każdy komentarz.
Z pewnością odpowiem na każde pytanie zadane pod postem, także zapraszam do śledzenia wpisów i regularnego odwiedzania mojego bloga.
Odwiedzam również każdego z komentujących, więc nie musisz reklamować mi swojego bloga.