piątek, 2 sierpnia 2013

Letnie zakupy:)

Hej!
Dzisiaj zakupowo :)
Oto rzeczy które zakupiłam sobie ostatnio.


Na sam początek sukienka. Moja najlepsza zdobycz. Nie miałam do tej pory czarnej, zwiewnej, eleganckiej sukienki. Leży jak ulał:) Primark €17






Kolorowe, w azteckie wzory spodnie szukałam całe lato aż znalazłam je w TTmaxie. Są bardzo wygodne.  Świetnie sprawdzą się z czarną basicową koszulką i sandałkami:)




Czarne legginsy nigdy nie za wiele. Te znalazłam w RIVER ISLAND. Były dość drogie bo kosztowały €25 ale są wygodne i nie prześwitujące. Materiał jest bardzo przyjemny chyba 100%bawełna, a po bokach mają oszukane dwie kieszonki ze złotymi zamkami. Cudo:)


Kolejne zdobycze to trzy bluzeczki.  Wygodne, bawełniane, zapewne będą się dobrze nosić :)

1.



2. 


3.




Kolejna ostatnia już rzecz to szal z H&Mu. 




To by było na tyle. Przepraszam że gdzie niegadzie zapomniałam cen. Tak już mam metki są u mnie odrywane od razu po powrocie do domu i wtedy się zapomina:/
Spodobało Wam się coś?
Upolowałyście coś ciekawego tego lata?
Wiem może niektóre z Was powiedzą że czerń to nie kolor letni ale ja najlepiej się w tym kolorze czuje. 

POZDRAWIAM 
Malina xxx 

16 komentarzy:

  1. sukienka jest super, szkoda, że nie w kolorze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. były tylko czarne, może gdyby były inne kolorki to bym się skusiła :)

      Usuń
  2. świetne rzeczy, sukienka dobra i spodnie ;)

    + obserwujemy?

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam podobne legginsy do tych czarnych z Bershki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i jak jesteś zadowolona :) bo moich jeszcze nie miałam okazji ubrać :)

      Usuń
  4. Dziękuję za odwiedziny oraz za polubienie mojego bloga :) Bardzo mi miło ;)
    Z Twoich zakupów najbardziej podoba mi się bluzka z Primarka z ozdobnym dekoltem. Prześliczna!

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne rzeczy :D
    zapraszam julcia102030.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. o i Malina wróciła;) jak tam po urlopie? widzę, że odrazu w szał zakupów wpadłaś;) no i dobrze cos od zycia sie należy;) świetne wszystko, a w szczególności bluzka czarna z koralikami;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hej!:)ach urlop minął szybko i wspaniale. wszystko co dobre szybko się kończy:/
      trochę zaszalałam ale jakiś większych przecen nie upolowałam:)

      Usuń
  7. Spodnie z TKMAXX - takie same ma Aga z Agi's Boutigue, w najbliższym TKMAXX w moje okolicy jednak ich nie było, super że tobie udało się je upolować, mają oryginalny wzór

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. można powiedzieć że trafiłam na ostatnią parę tych spodni :) wielkie szczęście bo mi się strasznie spodobały u Agi's:)

      Usuń

Bardzo dziękuję Wam za każdy komentarz.
Z pewnością odpowiem na każde pytanie zadane pod postem, także zapraszam do śledzenia wpisów i regularnego odwiedzania mojego bloga.
Odwiedzam również każdego z komentujących, więc nie musisz reklamować mi swojego bloga.